online pharmacy reviews generic viagra cheapest viagra for sale uk viagra sales online uk venta de viagra generico en espana best pill splitter cialis generic cialis lowest price viagra buy online ireland generic cialis tadalafil free viagra sample pack canada donde comprar tadalafil generico en mexico kamagra uk free delivery cialis professional canadian pharmacy buy viagra buy cialis online india buying kamagra online forum cialis cheap online pharmacy taking kamagra through customs how much does a viagra prescription cost levitra prices costco cvs pharmacy cialis price cialis pills review does generic viagra from india work buy kamagra online uk cheap generic cialis cheap order cialis viagra online levitra prices comparison generic tadalafil vs cialis where can i buy cheap viagra in australia cheap viagra canada pharmacy viagra generico brasil comprar kamagra pills what are they cialis once a day cost uk buying viagra from canada safe cheap generic viagra co uk index best place to buy generic cialis online buy kamagra usa kamagra tablets uk can you buy cialis online in canada buy kamagra oral jelly usa generic viagra australia paypal venta viagra generica espana buy cheap kamagra oral jelly best place to get cialis online buy levitra online australia buy levitra canada buy viagra online australia paypal obat herbal cialis cheap kamagra london free cialis trial voucher buy kamagra direct from india buy kamagra jelly in london cialis generico farmacias similares cialis generico en mexico comprar where can i buy sildenafil online taking cialis with food buy kamagra fast delivery buy kamagra oral jelly australia female pink viagra wikipedia where can i get cialis cheap buy generic cialis 5mg cialis purchase uk kamagra fast 2 uk generic viagra for sale online order cialis online uk kamagra generika billig cialis prescription canada low cost generic levitra viagra australia cost levitra tablet price in india can you get viagra prescription from walk in clinic can i buy cialis online in canada does herbal cialis work comprare cialis generico online forum buy viagra online now kamagra online kaufen paypal viagra prices online cialis professional reviews cialis purchase online cialis online pharmacy canada generic cialis cheapest price generic cialis online india buy kamagra oral jelly online buying viagra online cialis price 5mg viagra generico espana precio can you get cialis in canada viagra price increase 2013 buying viagra online uk forum is cialis or viagra cheaper kamagra cheaper.net sildenafil citrate online uk is it safe to buy viagra online in canada sildenafil citrate tablets matrix-120 mg order levitra online generic kamagra usa purchase sildenafil online cipla generic viagra reviews viagra price per pill cvs buy cheap generic levitra viagra price walmart order kamagra online buy viagra cialis online uk where can i buy viagra over the counter in australia viagra generica opiniones kamagra online paypal how much does a cialis prescription cost viagra ukraine cheap viagra 100mg generic get generic viagra prescription online cheap generic cialis india buy brand cialis online canada levitra generico online italia viagra for sale atlanta kamagra jelly price thailand levitra female use how to buy real cialis online levitra pills look like viagra australia cheapest place to buy cialis cialis 5 mg film coated tablets cialis online sales cialis prices generic viagra india safe tadalafil professional wiki buy canadian cialis cialis buy australia purchase tadalafil cialis vs viagra free samples tadalafil tablets 40mg herbal viagra any side effects golden root herbal viagra review get viagra online uk cheap tadalafil generic buying viagra online in usa cialis pills for sale uk walmart drug price viagra http //www.kamagra.uk.com/ reviews can you get cialis for free order kamagra uk how to buy viagra online without kamagra uk website reviews cialis cheap generic viagra generico funciona igual generic viagra fruit soft tabs (sildenafil) 100mg buying levitra online canada order cialis from india buy viagra canada paypal buy cialis using paypal levitra pill description sildenafil sample Lubuk Petua Warisan » Petua Kembali Gadis | Petua.org | Traditional practices of medicine and healthy life style


Petua Kembali Gadis

Petua 1 : Ambil secukupnya daun inai, daun pegaga, daun limau purut dan pinang muda. Tumbuk pinang muda dan perahkan airnya bagi mendapatkan airnya yang pekat. Daun pegaga, daun limau dan daun inai juga ditumbuk dan diperah bagi mendapatkan air yg pekat. Jika perlu, campurkan sedikit air. Gunakan kapas yang digulung atau cotton bud untuk mencelup pekatan air ini dan masukkan ke dalam lubang faraj. Rawatan pemulihan ini boleh dilakukan selepas mandi petang setiap hari hingga faraj kembali ketat.

25 Comments »

  1. rahsiaa... said,

    May 27th, 2007 at 5:39 am

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 3

  2. lulu said,

    June 14th, 2007 at 8:24 am

    kalau xpercaya…xpayah laa buat…
    petua ni utk sape2 nk percaye je..
    cm mane ntah bleh sesat masuk website ni…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 0

  3. gadis malang said,

    September 30th, 2007 at 2:15 pm

    sya pnah terlanjur……..sya sentiasa terfikir ape reaksi bkal suami sya nti apabila dia merasakan sya tidak ada dara lagi….sya takut…bantu lah sya

    Like or Dislike : Thumb up 1 Thumb down 0

  4. Petua said,

    September 30th, 2007 at 5:45 pm

    sbb benda dah berlaku, kesal pon tak guna cuma mulai sakng anda bertaubatlah dan bina hidup baru.. dgn bakal suami kena berterus terang drp awal.. sbb akan tahu juga nanti.. lagi masalah jadinya..

    Like or Dislike : Thumb up 1 Thumb down 1

  5. ct said,

    December 2nd, 2007 at 2:56 pm

    Kalau nak hilangkan menggeleber lips faraj lak macam mana? Surgery lak kat mana? Berapa?

    Like or Dislike : Thumb up 1 Thumb down 0

  6. Petua said,

    December 3rd, 2007 at 9:31 am

    Lips faraj tu sebenarnya ada fungsi penting bila anda bersetubuh dgn suami nanti.. tp kalau terlebih panjang/menggeleber anda boleh trim dgn buat minor surgery dekat mana2 klinik/hospital private yg ada buat surgery.. kos kalau dekat klinik dlm RM500 jer..

    Like or Dislike : Thumb up 1 Thumb down 0

  7. Kanwal said,

    April 7th, 2008 at 2:04 am

    Huh… Your blog is nice in general, but this very post… It is brilliant!!! It can be never better.

    Like or Dislike : Thumb up 1 Thumb down 0

  8. anonymous said,

    May 10th, 2008 at 1:42 pm

    Bagi perempuan yang dah x dara,kalau amalkan petua ni,dapat naikkan semula x punggung dia??Kalau x,ada x petua untuk naikkan semula punggung??

    Like or Dislike : Thumb up 1 Thumb down 0

  9. joeli said,

    October 8th, 2008 at 11:38 pm

    eh mane la nak carik pinang sireh tu sume?ade sape2 tau x?

    Like or Dislike : Thumb up 1 Thumb down 0

  10. taufique said,

    December 30th, 2008 at 1:36 pm

    kpda ssipa yq mahu mgmbalikn dara dgn kaedah urutan,email kpda taufique_aries1991@yahoo.com

    Like or Dislike : Thumb up 1 Thumb down 0

  11. tiramisu_turquoise said,

    January 12th, 2009 at 9:17 pm

    ne ptua tuk org da kwin lar, lau yg tlnjur 2 brni bt brni tgung lar beb….da sape suh korg ikt nfsu…lau da nyesal pown xgne da,dara xle kmbli lar wei….dats y lar kna jg mahkota t0w bt0i2…..

    Like or Dislike : Thumb up 3 Thumb down 0

  12. youni said,

    February 4th, 2009 at 7:58 am

    hmm, mcm ne nak merahkan balik benda yang kat bawah tu??
    petua kmbalikan dara tu jadi ke?saya tak tau dara lg o tak, tapi tau r yg saya masih gadis..tapi nak gak bagi yang terbaik kat suami nanti..

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  13. Guest said,

    February 4th, 2009 at 9:55 am

    biasa kalau org yg berkulit cerah maka merah lah bibir cipap nya.. tapi kalau yg jenis tak cerah atau gelap maka hitamlah bibir dan celah2 cipapnya….

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  14. Hamba Allah said,

    February 10th, 2009 at 2:20 am

    masyallah..apa nk jd dgn gadis skrang..dah terlnjur,,takut diketahui olh bkal suami..tp xpk azab neraka yg sdang mnunggu..dosa berzina nie dibakar olh api neraka slama mane pon blum tntu terhapus lg..melainkn diknakan hkuman dunia..rejam sampai mati..isyallah..dgn izin allah..terhapus dosanya..nauzubillah..Ya Allah..ampunilah hamba mu nie

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  15. giegee79 said,

    December 14th, 2009 at 10:28 pm

    thks bg petua nie …utk sy yg dah berkahwin baguslah ,klu blem jgn buatlah..emm nti klu ada masa nak cuba gak, cuma buah pinang susah nak cari dah tnm kat dpn umah blem masih kecil lg.

    Like or Dislike : Thumb up 1 Thumb down 0

  16. ziti bella said,

    January 2nd, 2010 at 2:55 am

    Auoww!!!mak pun nak guna gak petua ni,sumbat2 ni mak memang suka,mak punya pun dah macam terowong bentong dah mak nak cuba lah mana tahu mak boleh meniaga lagi….bisnes mak nyah kau orang mana tahu…….kalau tak ada sireh mak boleh guna daun bayam tak lembut sikit,tolong mak nyah tolong email kat mak ni dah tak tahan dahhhh!!!!!!

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  17. Nur said,

    April 22nd, 2010 at 5:05 pm

    salam semua….
    maaf…setahu saya…berzina memang hukumnya berdosa besar…tetapi dosa yang paling besar drpd dosa berzina adalah mengglkan solat……
    Allah SWT maha pemurah lg maha pengampun….bertaubatlah…moga diberi petunjuk….kita manusia biasa…xlepas dri melakukan kesilapan….cuma jauhkan diri drpd terus mengulangi kesilapan yg sma….
    wallahua’lam…

    Like or Dislike : Thumb up 2 Thumb down 0

  18. erica said,

    May 7th, 2011 at 5:13 pm

    merahkan bawah tu ke?sental je dgn toner guna kapas,sapu bedak sejuk tiap mlm..ehehehhh….yg dah terlanjur 2 bawa bertobat la msa buat x igt dunia..nak kwin takut lak?hurmmm x phm aku…jga la kemaluan anda

    Like or Dislike : Thumb up 2 Thumb down 0

  19. fara said,

    May 12th, 2011 at 8:25 am

    hye,nk tnye ckit,de x petua yg leh cerahkan bibir faraj yg da hitam..di bibir faraj mmg merah tp da bransur jd hitam..ade x petuanye,sila email sy ye

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  20. jiGOn_kess said,

    August 20th, 2011 at 3:01 pm

    aku da seorg kwn,,dara dye dh kne ragut tnpa kerelaan,,ak sngup trime dye sgai tman hdup ak,,so,,petua ni btol2 ke mnjadi,,lau blh,,ak nk test

    Like or Dislike : Thumb up 1 Thumb down 0

  21. rina said,

    March 23rd, 2012 at 4:25 pm

    klu xcukup slh 1 bhn xpe ke……

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  22. Miss D said,

    December 26th, 2012 at 1:11 am

    Ramai tol foreigner yg comment..diorg phm ke?taw ke amende daun inai, pinang muda bagai tu?klu taw pun taw cotton bud tu je gaknye..

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  23. puteri said,

    April 24th, 2013 at 1:11 am

    Jamu Dewi Suci (SDM)
    JAMU DEWI SUCI
    Rm65/12 Biji
    cara penggunaa: 2 biji masuk dalam faraj. 4 biji makan. 2 biji setiap hari selama 3 hari.

    SIAPA KAH YANG SESUAI UNTUK MENGGUNAKAN?
    1- Wanita yang belom monopos.
    2- Wanita yang faraj ternganga berlendir dan berair
    3- Wanita yang mengalami keputihan kronik sehingga berbau
    4- Wanita yang mengalami kemaluan berbau
    5- Wanita yang seluar dalamnya basah akibat air dari faraj bukan kencing
    6- Gadis yang tiada perawan untuk menipu Malam pertama.
    7- Wanita yang Rahim kembang lepas bersalin
    8- Wanita Rahim kembang selepas period
    9- Wanita Rahim kembang yang tidak datang bulan
    10- Wanita yang kerap jimak dan suami melepaskan air mani dalam faraj dengan kerap

    Mengapa mereka perlukan produk ini?
    1- Rempah di dalam faraj akan meresap semua jenis air dan lendir
    2- Rempah di dalam faraj akan menyedut semua jenis air termasuk didalam Rahim sehingga Rahim mengecut.
    3- Ketika rempah sedang bekerja Rahim akan mengecut dan akan mengeluarkan segala jenis cecair dan akan turun kemulut Rahim dan jatuh kedalam faraj. Rempah tersebut menyerapnya.
    4- Ketika rempah di dalam faraj ketika melakukan jimak. Rempah tersebut akan menyedut air dari zakar sehingga menpercepatkan air mani keluar.
    5- Rempah didalam faraj akan mengakibatkan faraj mengecut keseluruhannya.
    6- Rempah herba yang di makan akan berfungsi mengecutkan Rahim dan faraj. Rempah bertindak seperti memeras Rahim untuk mengeluarkan air dari dalam Rahim.

    Tindakan balas herba POSITIF kepada pengguna:
    1- Dalam tempoh 1 jam lubang faraj tertutup.
    2- Dalam proses 24 jam terasa berdenyut – denyut di ari – ari / atas V / dalam Rahim.
    3- Terasa kering di faraj
    4- Berdenyut – denyut di bahagian kanan atau kiri ari – ari.

    Situasi Pengguna ketika menggunakan produk ini:
    1- Faraj menjadi terlalu sempit dan kering.
    2- Terasa Rahim kecil dan kecut
    3- Daya kemutan 300% rapat dan sempit di bahagian faraj

    Situasi Pasangan ( suami pengguna) :
    1- Terasa sempit, padat dan susah nak masuk kerana laluan faraj tertutup
    2- Memerlukan foreplay yang panjang untuk menghasilkan air mazi atau pelincir semulajadi.
    3- Mengalami kegelian zakar maksima diseluruh bahagian.
    4- Terasa zakar seperti disedut membuatkan air mani keluar dengan cepat

    Kelebihan Penggunaan produk ini:
    1- Wanita yang menggunakan ini akan menjimatkan tenaga untuk kemutan
    2- Mampu menipu situasi dara

    Tindak balas herba NEGATIF kepada pengguna:
    ~ Jika salah penggunaan digunakan oleh wanita tidak bermasalah seperti dinyatakan diatas akan terjadi terlalu sakit di bahagian faraj. Berdarah dan pedih.

    Dilarang keras untuk:
    1- Wanita yang masih belom melakukan hubungan kelamin atau anak dara atau masih dara
    2- Wanita yang telah monopos
    3- Wanita yang faraj kering ( ketika melakukan hubungan kelamin
    memerlukan bantuan pelincir)
    Berminat sms/whatsapp 0185790420.juge ada Jamu Aku Dara , Masker Vagina jamu susuk dara..pasti suami anda tersenyum lebar! Kenikmatan seperti malam pertama!

    Like or Dislike : Thumb up 1 Thumb down 0

  24. yuzi said,

    April 25th, 2013 at 12:13 am

    Ade kelulusan drp bdn kesihatan x?

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  25. Rohani Binti Harun said,

    February 13th, 2014 at 1:28 pm

    usatd cakap kalau kita dh terlanjur jgn ceritakan pda sesipa aib kita bertaunatla dan mohonla pada Allah mdh2an tertutup aib itu…..

    Like or Dislike : Thumb up 1 Thumb down 0

RSS feed for comments on this post · TrackBack URL

Post a Comment

*