online pharmacy reviews generic viagra cheapest viagra for sale uk viagra sales online uk venta de viagra generico en espana best pill splitter cialis generic cialis lowest price viagra buy online ireland generic cialis tadalafil free viagra sample pack canada donde comprar tadalafil generico en mexico kamagra uk free delivery cialis professional canadian pharmacy buy viagra buy cialis online india buying kamagra online forum cialis cheap online pharmacy taking kamagra through customs how much does a viagra prescription cost levitra prices costco cvs pharmacy cialis price cialis pills review does generic viagra from india work buy kamagra online uk cheap generic cialis cheap order cialis viagra online levitra prices comparison generic tadalafil vs cialis where can i buy cheap viagra in australia cheap viagra canada pharmacy viagra generico brasil comprar kamagra pills what are they cialis once a day cost uk buying viagra from canada safe cheap generic viagra co uk index best place to buy generic cialis online buy kamagra usa kamagra tablets uk can you buy cialis online in canada buy kamagra oral jelly usa generic viagra australia paypal venta viagra generica espana buy cheap kamagra oral jelly best place to get cialis online buy levitra online australia buy levitra canada buy viagra online australia paypal obat herbal cialis cheap kamagra london free cialis trial voucher buy kamagra direct from india buy kamagra jelly in london cialis generico farmacias similares cialis generico en mexico comprar where can i buy sildenafil online taking cialis with food buy kamagra fast delivery buy kamagra oral jelly australia female pink viagra wikipedia where can i get cialis cheap buy generic cialis 5mg cialis purchase uk kamagra fast 2 uk generic viagra for sale online order cialis online uk kamagra generika billig cialis prescription canada low cost generic levitra viagra australia cost levitra tablet price in india can you get viagra prescription from walk in clinic can i buy cialis online in canada does herbal cialis work comprare cialis generico online forum buy viagra online now kamagra online kaufen paypal viagra prices online cialis professional reviews cialis purchase online cialis online pharmacy canada generic cialis cheapest price generic cialis online india buy kamagra oral jelly online buying viagra online cialis price 5mg viagra generico espana precio can you get cialis in canada viagra price increase 2013 buying viagra online uk forum is cialis or viagra cheaper kamagra cheaper.net sildenafil citrate online uk is it safe to buy viagra online in canada sildenafil citrate tablets matrix-120 mg order levitra online generic kamagra usa purchase sildenafil online cipla generic viagra reviews viagra price per pill cvs buy cheap generic levitra viagra price walmart order kamagra online buy viagra cialis online uk where can i buy viagra over the counter in australia viagra generica opiniones kamagra online paypal how much does a cialis prescription cost viagra ukraine cheap viagra 100mg generic get generic viagra prescription online cheap generic cialis india buy brand cialis online canada levitra generico online italia viagra for sale atlanta kamagra jelly price thailand levitra female use how to buy real cialis online levitra pills look like viagra australia cheapest place to buy cialis cialis 5 mg film coated tablets cialis online sales cialis prices generic viagra india safe tadalafil professional wiki buy canadian cialis cialis buy australia purchase tadalafil cialis vs viagra free samples tadalafil tablets 40mg herbal viagra any side effects golden root herbal viagra review get viagra online uk cheap tadalafil generic buying viagra online in usa cialis pills for sale uk walmart drug price viagra http //www.kamagra.uk.com/ reviews can you get cialis for free order kamagra uk how to buy viagra online without kamagra uk website reviews cialis cheap generic viagra generico funciona igual generic viagra fruit soft tabs (sildenafil) 100mg buying levitra online canada order cialis from india buy viagra canada paypal buy cialis using paypal levitra pill description sildenafil sample Lubuk Petua Warisan » Payu dara mengambarkan perangai wanita? | Petua.org | Traditional practices of medicine and healthy life style


Payu dara mengambarkan perangai wanita?

Seorang penyelidik dari Rome, Itali mendakwa beliau dapat mengetahui perangai seseorang wanita menerusi bentuk dan saiz payu daranya. Akhbar Jerman, Bild, melaporkan pakar seksologi, Piero Lorenzoni berkata bentuk payu dara seseorang wanita menggambarkan karektor diri wanita tersebut. Beliau mengkategorikan bentuk payu dara kepada buah-buahan dan menyatakan lelaki boleh membuat carta horoskop masing-masing bagi mendapatkan bayangan mengenai tingkah laku seseorang wanita. Sejauh manakah kebenaran ni semua? Mari sama-sama kita buat kajian teradap pasangan wanita masing-masing untuk mengetahui rahsia petua ini.

1) Carta buah-buahan itu bermula dengan bentuk semula jadi seperti tembikai. Menurut Lorenzoni, wanita yang mempunyai payu dara besar dan bulat seperti tembikai mungkin bersifat keibuan tetapi sebenarnya membayangkan karektor yang lebih jauh. “Wanita jenis ini suka makan dan mahu dimanja serta sering dipuji. Bagaimanapun wanita ini tidak mahu kerap bersenggama,” katanya.

2) Bagi lelaki yang mahukan seseorang yang agak ceria dan sederhana maka mereka boleh memilih wanita yang mempunyai payu dara seperti buah lemon yang agak tertonjol dan ketara. “Wanita seperti ini penuh dengan keceriaan, malah ada kalanya ketawa sendirian. Mereka sentiasa mahukan kehidupan yang seimbang tanpa kejutan,” katanya.

3) Payu dara yang pejal dan bujur seperti nanas menggambarkan wanita yang cerdik, kebiasaannya menumpukan kepada kerjaya tetapi tetap romantik. “Mereka juga seorang yang setia dan jarang wanita yang mempunyai payu dara sedemikian cepat jemu dengan tingkah laku kekasihnya,” kata pakar itu.

4) Bagi mereka yang mempunyai payu dara seperti limau gedang yang pejal tetapi lembut kebiasaannya tidak mempunyai prestasi seks yang baik. “Mereka mungkin kelihatan menghairahkan tetapi sebenarnya agak menjemukan serta sering mahu terperuk di rumah. “Jenis ini lebih suka memanjakan kekasih dan mengutamakan kelembutan dan kemesraan daripada seks,” kata Lorenzoni.

5) Katanya wanita yang memiliki buah dada berbentuk oren jarang naik angin tetapi mempunyai keyakinan diri dan tidak begitu mengutamakan seks manakala wanita yang memiliki payu dara kecil seperti buah ceri biasanya agak lucu, amat teruja, cerdik dan menghiburkan selain pasangan baik untuk kehidupan harian serta agak ghairah.

6) Lorenzoni berkata, wanita yang mempunyai bentuk seperti buah pear adalah wanita yang dapat menumpahkan kasih sayang dalam semua aspek kehidupan dan taat kepada agama tetapi kebanyakan wanita seperti ini juga didapati kerap menduakan suami.

Anda yang boleh menentukan samada artikel ini betul ke tidak… anda cubalah sendiri tapi berhati-hati yer. :D

74 Comments »

  1. Guest said,

    April 11th, 2009 at 3:12 pm

    i suka buah dada wanita yg berbentuk lemon, sbb ia nampak montok semulajadi.. tidak besar sgt atau kecil… sedap diramas semasa bersetubuh..

    Like or Dislike : Thumb up 1 Thumb down 0

  2. kuda padi said,

    April 16th, 2009 at 2:27 pm

    beromen jew taw…

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  3. Samad said,

    May 12th, 2009 at 4:43 pm

    I like mat rempit..

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  4. barbiey said,

    June 21st, 2009 at 4:02 am

    emmmm no komen……

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  5. Fish said,

    July 17th, 2009 at 10:21 am

    Ader ker breast besar buah ceri????

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  6. ahmad said,

    August 8th, 2009 at 5:54 pm

    buah dada… x sangka dada pun mengeluarkan buah.. x suka yg berbentuk buah durian..

    Like or Dislike : Thumb up 1 Thumb down 1

  7. za said,

    August 30th, 2009 at 11:35 am

    ngok tol semuenye

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  8. aku said,

    September 4th, 2009 at 5:45 pm

    kelakar la kawan kawan ni. suka betul baca komen korang. pengubat jiwa je.

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  9. buah pala said,

    October 7th, 2009 at 6:44 pm

    aku suka buah dada yg mcm buah pala,..heheh

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  10. ayg said,

    October 26th, 2009 at 8:41 pm

    bersyukur dengan ape yg ada…

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  11. botak said,

    October 28th, 2009 at 2:40 pm

    alah skang dah mcm2 krim penukar tetek ada..so x heran

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  12. scout said,

    November 17th, 2009 at 11:17 pm

    korang nie pa la cite

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  13. angahpemalu said,

    November 22nd, 2009 at 8:38 pm

    ak ske buah dada y pink..

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  14. dhot said,

    November 24th, 2009 at 7:20 pm

    huhu…mana ada buah dada sama mcm buah-buahan.. tak dpt ku bayangkan…

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  15. nek nak said,

    November 25th, 2009 at 8:54 am

    slalunya yg korang nak tu la yg tak dapat. zaman skrg byk plastik beb!

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  16. ayang_abang said,

    December 1st, 2009 at 11:07 am

    hahaha..lawak r korang n…gelak2 aq bce page n…btw..blh cbe…

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  17. alro rockers love breast said,

    December 5th, 2009 at 2:58 am

    wuuuuuuuuoooooooo!!!
    biji wrna merah jmbu,manis dijilat,sental habisssssssssss!!!!

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  18. il abdillah said,

    December 13th, 2009 at 8:02 am

    aku suke buah dada jenis buah salak . . . .

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  19. akudiakamu said,

    December 16th, 2009 at 11:04 am

    ntah aper2 ajer la korg nie………seronok baca komen2 korg yg bebukn nie =)

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  20. rambo said,

    December 22nd, 2009 at 3:23 am

    aku suke buah dada awek aku

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  21. eyda said,

    December 24th, 2009 at 6:32 pm

    kowang ni..ckp siang pndg2..
    pmpn zaman skang mne de plastik ag da..
    dowang da kmbali ke zaman nerd..
    cbb kene jd hamba kpd suami..
    suami sonok r cbb ade istri dpn mate..

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  22. Anne Dscarnia said,

    December 26th, 2009 at 12:52 am

    haha macam2..

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  23. ziti bella said,

    December 28th, 2009 at 11:51 am

    Auww!!! Amboi nyah kalau citer ni macam2 komen!!!mak punya buah dada tak nak komen ke nyah!!!Ori lagi kalahkan perempuan gitu…jangan marah mak nyah…!!!Mak punya macam2 buah mak boleh buat dengan tangan pun boleh auuww!!!mak suka topik ni nyah!!kelas gitu!!!!oklah jangan lupa mak nyah nama mak ziti z.i.f.i betul ke ni mak eja ni.

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  24. botaksss said,

    December 30th, 2009 at 5:15 pm

    Nyah.. kalau buah dada kau leh kuar susu.. x per jugak… ni.. batang bawah yang leh kuar gam baik tak yah

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  25. ziti bella said,

    January 2nd, 2010 at 2:36 am

    Alahh botaksss!kau cemburu ngan mak nyah!!!!kalau setakat botaksss tapi gays buat apa nyah!!!!buah mak tak keluar susu tapi kalau botakss tengok boleh lupa dunia nyah!!!!!!hau…!!!hau..!!!jangan marah mak nyah…!!!boleh kita berkenalan nyah,mak tergoda dengan cara nyah bercakap ayat yang terakhir sekali gilu mak rasa nyah..auww!!!tak tahan mak!!!!mak bagi service baik punya sampai putih mata nyah!!!ya abg botaksss!!!vote gitu kau nyah!!!!

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  26. zeph said,

    February 5th, 2010 at 9:09 am

    kelakar syiall bapok ni komen….

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  27. Im_n0t s!ngle said,

    February 7th, 2010 at 6:31 pm

    Hahaha..tah pape k0men2 k0wang niey..nyah p0wn j0in k0men ye..

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  28. cute said,

    February 13th, 2010 at 7:53 pm

    ish astagfirullah..

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  29. adik said,

    February 19th, 2010 at 10:29 am

    kah..kah…kah…lawak r korang neh….nyah lawan botak…

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  30. PONINK said,

    February 19th, 2010 at 3:32 pm

    KOYA LA KORG NIE…BNDA CAM NE PONK NAK GDUH2…SNDRI BLEH FKIR LA

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  31. gilaan ramai said,

    February 21st, 2010 at 11:37 pm

    law stakat nyah 2 x ya layan le..
    buang karen jew…

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  32. si labu_labi said,

    March 3rd, 2010 at 12:06 pm

    hahahahahahaha!! ape la sengal sngat nih~~haha anyway nyah,ko memeriahkan suasane..haha

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  33. peliaq negro said,

    March 10th, 2010 at 12:38 pm

    aku suka puting tek besaq buah limaw..lagi rancak

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  34. ziti bella said,

    March 18th, 2010 at 12:43 am

    hai!!!mak is back!!!!korang tak rindu mak ke nyah?!!!!!Auuww!!!baru happening mak rasa!!Hai gilaan ramai marah ke ngan mak ni!jangan marah mak nyah…..Mak bukan tak kenal gilaan ramai tu pun macam mak jugak dimasa lalu….lupa ke???masa kita berniaga dulu kannn!sejak dah operate jadi ori bencikan kaum mak lak!!!jangan karen-karen nanti mak karen nyah tu baru jadi macam mak balik…baru tauuuu!!Auww oklah gilaan ramai mak chow dulu!!i lap u cayang bucuk-bucuk!!hiiiiihiii…….suka mak !!!!!!!

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  35. ziti bella said,

    March 18th, 2010 at 12:51 am

    Amboi peliaq negro!!!hang suka topik-topik ni no!!!mak punya tek ang tak mau kaa????mak punya tek bukan buah limaw,buah tembikai,buah mangga macam mami cambell pun boleh nooo!!!!auww mak suka nooo!!!
    Ang jangan dok rancak-rancak nanti mak mam peliaq negro ang baru taauuu!!!Auw geram mak dengaq negro tak tahan u!!!!

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  36. otai said,

    March 19th, 2010 at 4:36 pm

    berat tol kau nyah……………ingatlah kita hidup atas dunia nie hanya sekali..jgn krna nafsu kita lalai..

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  37. otai said,

    March 19th, 2010 at 4:37 pm

    aku suke buah yang tak hbs……..huhu

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  38. otai said,

    March 19th, 2010 at 4:39 pm

    7 inch bosssssssssssssssssss…………….

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  39. ziti bella said,

    March 21st, 2010 at 10:08 am

    sorrylah otai mak pun rasa ala-ala insaf gitu,mak bukan apa nyah mak marah betul komen gilaan ramai ngan peliaq negro tu sungguhh menyucuk kalbu auuww!!!geram mak rasa nak cubit-cubit gituu!!jahat mulut korang kata mak macam tu mak pun insan allah gak nyah jangan hina sangat…frust mak dengar nyah.
    boleh kita berkawan otai bimbing mak ke jalan yang benar,kalau sudi call mak ziti bella nama yang vote gitu!!!!nombor mak 019-384 tekan-tekan tak dapat haw…haw..jangan marah nyah!!!!!!!…….

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  40. ila said,

    April 5th, 2010 at 11:24 pm

    sukati ko la ziti bella…hehehe

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  41. Hairi said,

    April 23rd, 2010 at 9:20 am

    takpe…nanti aku jalan-jalan kat shoping kompleks..aku renung dulu…aku cari bangsa cina…tajam-tajam aku tengok…..kalau kena lempang aku pergi pulak kat pasar malam….renung plak melayu punya …..kalau kena sepak terajanag luka-luka masih keluar dengan selamat aku pergi plak flat-flat atau kawasan india….aku tengok plak diorang punya dalam-dalam…..ni kalau kena parang atau kena tampar buah pinggang….mati dah…..

    Ntah hapa-hapa punya testimonial…saintis yang `membuahkan` testiminioal ni pun ntah hapa-hapa……ada ke tengok buah dada tau perempuan tu macam mana? apa cerita karut?

    Tak kira la buah dada macam mana pun.zaman sekarang ni cuma kena ada $$$$$$$.ada bende ni xde hal punya..punca rumah tangga runtuh banyak bermula $$$$$$ jarang bab seks ni buat hal.kalau tak puas atau x syok ke apa ke kan masing-masing diam…simpan dalam hati…

    ni formula sesat..korang jangan percaya.kalau korang percaya karang…nanti esok lusa keluar plak..`BATANG LELAKI YANG BESAR LAGI SETIA`…..

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  42. wir said,

    May 6th, 2010 at 1:55 pm

    yes hairi…gua sokong!

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  43. erinz said,

    May 7th, 2010 at 11:47 am

    ALHAMDULILLAH….ringan sikit stress bila baca komen gila2 kat ruangan niey…maunya tak kering gusi asyik tersengih.tersenyum,ketawa gelihati….macamana ekk,wajah korang..by da way,erinz sokong hairi..dia mesti budak baik…PEACE NO WAR FROM ERINZ…salam kat nyah…mmuuaahhh dr adik erinz :*

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  44. kicuk said,

    May 17th, 2010 at 8:14 pm

    dorang takda benda lain ke nak kaji? macam mane dorang boleh tahu smua ni? banyak main perempuan ke hape..

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  45. leha said,

    May 17th, 2010 at 8:17 pm

    yang aku pelik skang ni…apesal ramai lelaki bace kat petua wanita ni???? suke sangaattt klik kat ‘READ MORE’ kan… bahahaha!

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  46. nananununini said,

    May 22nd, 2010 at 5:43 pm

    semua komen ngok…….mmg dasar jantan ar smua..pntg bab2 tetek nih……..eeeiiiiiii…menci menci…

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  47. taster said,

    June 6th, 2010 at 12:28 am

    i suka tetek yg bulat cam bola… tak dpt tgk world cup pun takper…

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  48. arif mrsm pengkalan chepa said,

    June 19th, 2010 at 2:54 pm

    hua….hua….hua
    nak terpancut aq bace komen korang

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  49. penoreh getah said,

    July 2nd, 2010 at 4:13 am

    aku suke tetek cine.sbb putih dn puting kaler pink.klu boleh dpt tetek mcm buah epal ijau segar.fuh..fuh..meleleh tgok.tegang dn mantap.

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  50. razif said,

    July 17th, 2010 at 12:46 am

    waduh2…ade ke patut…mende ni bleh jadi kajian….tapi jgn percaye la…karut sumer nie… kalau buat hiburan boleh lah…. yang maknyah 2plak insaf2 la….

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  51. nanu said,

    August 21st, 2010 at 11:24 pm

    Nananununini… Kenapa benci? Awak tahu tak hisapan seorang lelaki di puting awak tu sangat mengasyikkan? Saya nak gomoi dan hisap tetek awak boleh? Tetek awak besar tak? Saya mau tetekmu…

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  52. omg said,

    October 5th, 2010 at 1:52 am

    dude. the name nanu. yucks! xsnonoh siot. amende ntah kajian ni. mengarut.

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  53. shana said,

    November 18th, 2010 at 1:38 pm

    breast is de 1 i jge…so important t0 me..i like my breast its wonderful..haaha..

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  54. SukeSuke said,

    December 3rd, 2010 at 6:04 pm

    Yg lem0n to bt0l la. .sy memg epy go lucky. .he2

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  55. imanlea said,

    December 22nd, 2010 at 9:17 am

    hahahahhahaaaa……..very funny……..silap2 kna pelempang jew tgok payudara org………ahhahahahhaaa……xda mkna nya bntuk payudara tntukan sifat seseorg tu……..x masuk akal……hehehheee

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  56. sengal said,

    December 26th, 2010 at 3:13 pm

    topic ni berjela2 la comment nyer ya..suka ya guyss..

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  57. ginger said,

    January 25th, 2011 at 6:31 pm

    halu,, whats up yo,, perh giler tolll tapi gua tabik sama lu nyah,, berani tak mati la u nie,,, tapi its oraite,, nak insaf,, well, ,, tapi,, mana nak hidup seorang hamba allh tur kalau tak datang dari susu badan ibunya,, ,, dapatkan tips yang terbaik jer tau,,,,

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  58. collatte said,

    January 31st, 2011 at 2:37 pm

    Buah dada bsa sngt ssh nk pkai bju tau…..tp mmg lbh mg0da…. c0mment2 taz tu glerr2 la weii… um, funny wak bizzz…..ada ke t0pik psl buah dada plak… Share la psl sikp sse0wg laki tu thdp ompuan kee…n knapa laki dkatakn eg0istc kerrr….ish33

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  59. mat petua said,

    February 15th, 2011 at 12:32 am

    petua yang bagus mungkin ada betulnya
    petua2 lain boleh klik at http://petuasek.com

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  60. cik prikot said,

    May 15th, 2011 at 6:13 pm

    shana ko ni gedik tol la,tk malu ke.ape ko pkir ko pnye……….mntap ar sgt

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  61. kosuke yumiko said,

    May 27th, 2011 at 5:38 pm

    nape ayt kowg suma merepek2????juz kajian ok….

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  62. julia said,

    May 30th, 2011 at 1:52 pm

    sukati korang la,asal korang bahagia. bentuk dn saiz tu x pnting k. yang pnting kejujuran. buah dada besar mcm tmbikai pn tp kalo jantan keliling pnggang watper kn…..

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  63. ayin said,

    June 6th, 2011 at 10:54 am

    betul ke kajian nie… ntahlah…untuk pengetahuan je kot… semua tu anugerah dari Ilahi…bersyukur pada apa yang ada…

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  64. pencinta mak nyah said,

    August 14th, 2011 at 2:34 am

    mak nyah.. auwww.. nak sangat jmpe mak.. x sabar rasenye nak cubit sampai tekopek tetek mak.. auwww… yaiiieeeee… minta no hp mak nyah

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  65. nak.tahu said,

    August 26th, 2011 at 10:36 pm

    nak jadi kawan ziti bella boley?

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  66. kasut bola said,

    September 1st, 2011 at 1:37 pm

    no such thing….doesn’t make any sense lah.

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  67. insan biase said,

    September 8th, 2011 at 12:54 pm

    astagfirullahalazim……
    tp best jgk klu dpt kopek cm buah lemon..nk tnyer bleh???
    ad kopek yg cm buah kelapa?????
    mcti best ag kn.eeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiii….tinginnyer,,,,
    cegong sye…hehehehee

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  68. resit said,

    October 12th, 2011 at 6:47 am

    pompuan nk rupanya banyak jenis buah..laki je jenis pisang

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  69. girls triang said,

    December 10th, 2011 at 2:53 pm

    knape rmai laki2 yg komen pdahal ni kes pmpuan ar…tetek jnis ape pun bkn bley ubah kebahagian seseorg,kajian ni semua karut je..ini semua ketentuan allah s.w.t…peragai jns ape pun seseorg 2 bkn terletk pd tek

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  70. halaoi said,

    December 14th, 2011 at 6:59 pm

    apaler u all semua ni..bincangkanlah topik ini dengan betul2…saya ketawa terbahak2 baca komen u all tu…x dpt mahu fikir dgn baik….uwahahahaha…

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  71. true said,

    March 8th, 2012 at 1:38 am

    aik.nie bkn article untk pompuan ke??npe rmai laki je?yg gtal2 pla tu…

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 0

  72. nabila said,

    April 28th, 2012 at 10:05 pm

    aku suke ble kena ramas…tetek aku besar…nak cuba,cal la…urm,xthan sgt nie…013-7467678

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 2

  73. momok said,

    April 28th, 2012 at 10:07 pm

    ape ko nie bodo ke ape?

    Like or Dislike : Thumb up 1 Thumb down 1

  74. Payudara menggambarkan perangai wanita? « Agama dan kita said,

    January 9th, 2013 at 4:58 pm

    [...] Payudara menggambarkan perangai wanita? Posted by Amrizal ⋅ March 7, 2012 ⋅ Leave a Comment Filed Under  payudara, petua, rahsia Payu dara mengambarkan perangai wanita? [...]

    Like or Dislike : Thumb up 0 Thumb down 1

RSS feed for comments on this post · TrackBack URL

Post a Comment