viagra online usa cheap herbal viagra cialis ultra potenta buying cialis online forum viagra professional 100mg buy levitra online singapore buying cialis online from canada cheap sildenafil tablets uk tadalafil generic india sildenafil prescription drug viagra pill identification online pharmacy uk tadalafil buy generic tadalafil online cheap buy pfizer viagra online with paypal order viagra from canada online cialis online australia paypal comprare cialis generico italia levitra online prescription can i get a prescription for cialis online buy sildenafil online canada cialis prices uk does generic viagra from india work buy cialis online cheap how to buy viagra online in india sildenafil cheapest uk sildenafil prescription uk comprare viagra generico in farmacia where can you buy viagra pills generic viagra made in india cialis online overnight delivery generico do viagra como funciona buy viagra online australia legally viagra pill cutter review viagra for sale online usa levitra tablets dosage is it legal to buy cialis online in canada cialis prescription dosage cheap kamagra online uk female viagra does it work buy sildenafil online india buy cialis generic sildenafil sales figures cialis pills for sale in canada prezzo viagra generico in farmacia kamagra australia sydney generic cialis india safe buy levitra 20mg online herbal viagra gnc generic cialis professional uk free viagra sample pack in india cialis buy online generic free viagra samples new zealand generic levitra online canada is viagra covered by pbs in australia where can i buy viagra online safely buscar viagra generica barata cialis vs viagra buy online cialis В® generic - tadalafil 20mg kamagra online bestellen paypal cialis tablets for sale australia viagra buy online usa qual preГ§o do viagra generico buy cialis get free viagra generic viagra india paypal cialis pill shape and color generic viagra sildenafil 100mg uk generic cialis indian pharmacy taking viagra recreationally cheapest generic viagra canada cialis generico farmacias similares viagra prescription viagra uk price buy tadalafil canada online levitra online kaufen paypal sildenafil generic dosage buy viagra online uk forum generic viagra indian pharmacy viagra for sale in chicago kamagra price uk buy generic tadalafil online buy generic viagra online india viagra pills buy kamagra 100mg oral jelly buy kamagra jelly next day delivery uk viagra generica opiniones herbal viagra for sale in ireland generic cialis canada online pharmacy kamagra gel generico can i buy viagra online from canada real viagra pills online viagra 100mg price usa boots chemist uk viagra cheap generic viagra pills online generic viagra cialis levitra cheap viagra generico italia levitra online order free cialis samples coupons tadalafil tablets 60mg buying levitra in canada is viagra cheaper in mexico kamagra buy india generic cialis canada viagra generica espaГ±a super kamagra online shop esiste il generico del viagra in farmacia cheap kamagra paypal uk sildenafil citrate tablets ip man force viagra for sale in sacramento cheap sildenafil citrate 100mg levitra pill color order cialis online canada how to get viagra online in canada cialis uk online hay cialis generico en mexico cheap viagra fast delivery buy viagra cheap uk cialis generico order generic cialis online uk buy sildenafil citrate usa viagra prescription guidelines cialis generico si trova in farmacia viagra pills online buy cialis for sale manila buy tadalafil online australia where can i get tadalafil buy cheap viagra 100mg viagra generico funciona generic viagra online india cialis pills for sale uk viagra sales statistics worldwide viagra buy cheap levitra 20mg australia where can i buy viagra with paypal cialis prescription free tadalafil online canada kamagra uk shop tadalafil prices in india buy generic viagra and cialis online online viagra sales south africa viagra generica barata sildenafil buy paypal tadalafil (generic cialis) 20mg cheap cialis professional viagra vs cialis price comparison generic viagra canada levitra cialis viagra price comparison sildenafil citrate tablets dosage dapoxetine and sildenafil tablets reviews order levitra online cheap order viagra overnight delivery how to buy cialis online in europe buy levitra with dapoxetine viagra tablets price where to buy viagra tablets in chennai viagra prices do you need a prescription for tadalafil tadalafil 20mg australia generic tadalafil reviews levitra online us pharmacy comprar viagra generica en espaГ±a contrareembolso cialis online prescription uk buy online viagra in india cash on delivery buy levitra in usa buy kamagra jelly uk prescription free viagra uk viagra tablets available in chennai viagra for sale viagra sales figures 2011 kamagra generic viagra buy in usa non prescription cialis online buy kamagra uk reviews order cialis online us pharmacy levitra prices buy cheap viagra pills online viagra sales 2012 kamagra tablets vs jelly how to buy viagra with paypal viagra professional wikipedia purchase kamagra uk cheap cialis pills online how can i get a sample of cialis is kamagra a prescription drug where can i get kamagra kamagra cheapest ever buy viagra cialis online canada where can i get cialis cheap buy viagra tablets online cheap kamagra co uk tadalafil generico mexico viagra tablets online australia sildenafil on nhs prescription sildenafil patent expiration uk get viagra in canada get viagra overnight cheap tadalafil order cialis viagra online sildenafil citrate 100mg for sale can i buy viagra over the counter in canada viagra w tesco uk buy kamagra oral jelly usa buy canadian viagra how to buy cialis over the counter sildenafil tablets 100mg dosage generic cialis reviews webmd gold max female viagra review comprar viagra generico online espaГ±a purchase sildenafil viagra for sale canada kamagra buy with paypal kamagra price comparison viagra generico funciona como o original comprar viagra generico espaГ±a cialis 30 day free voucher cheap generic viagra co uk index cheapest generic cialis 20mg comprare cialis generico online senza ricetta where can i get cialis fast sildenafil citrate tablets ip penegra kamagra uk customer reviews donde comprar cialis generico espaГ±a can a female take levitra generic cialis reviews herbal source of sildenafil citrate donde comprar cialis generico en mexico viagra generic online cheap kamagra uk free shipping cialis professional wikipedia forum cialis generico online female cialis online cheapest sildenafil citrate uk viagra generico espaГ±a tadalafil online australia levitra pills look like levitra prices uk viagra generico italia si puГІ avere cheap cialis generic online kamagra australia shop generic cialis canada 5mg kamagra online kaufen erfahrung sildenafil citrate best prices how to buy viagra online from canada where can i buy viagra in australia chemist warehouse australia viagra sildenafil buy online india best place to buy cialis online forum levitra cheap online is generic cialis legal in canada buying prescription drugs in mexico viagra kamagra cheap supplier taking cialis when not needed Lubuk Petua Warisan » Petua Lelaki | Petua.org | Traditional practices of medicine and healthy life style


Boroi itu Seksi

Apakah itu satu fakta atau auta mungkin terjawab bila kita sama-sama fikirkan sebab nak kata auta sepenuhnya juga tidak munasabah, jadi ada betul dan ada salahnya. Kalau sebut buncit nampak kasar pula jadi kita tukar sedikit kepada boroi sebab gambar pun tunjuk macam boroi, tak gitu?

92% lelaki berkahwin akan boroi setelah 2 tahun dan keatas tempoh perkahwinan
Boleh dikira betul jugalah sebab kebanyakannya depa ni kalau dah kawin mana tak suka masakan isterikan?
Boleh kira juga kalau dah kawin mestilah nak keluar makan-makan dengan isterikan tiap-tiap hari atau hujung minggu.
Jadi layankan saja masa-masa perdana macam ini haha.
READ MORE..

Suami awesome mengikut UAI

1. Solat fardhu cukup 5 waktu.

2. Ada kerja gaji RM800-1500 ke atas, boleh bayar rumah sewa, boleh beli beras, boleh isi minyak, boleh antar ke tempat keje. Nafkah zahir boleh bagi, bukan nafkah batin je tau.

3. Ada kenderaan: moto kapcai dah cantek. honda EX5 orait sangat la tu dengan 2 helmet. Basikal pun boleh, tapi penat kayuh kalau dari Bangsar ke KLIA. Sebaik-baiknya kereta, sebab nanti nak bawa isteri yang mengandung ke klinik setiap bulan.
READ MORE..

5 Sebab Lelaki Menangis

Lelaki terkenal dengan sikap ego yang tinggi. Walau dalam apa jua perbuatan, lelaki sememangnya ingin dilihat tampil tanjak dan bergaya. Namun, lelaki juga manusia biasa yang punya perasaan. Dan apabila perasaan mula mengemudi emosi, akhirnya gugurlah air mata jantan.
READ MORE..

Kenali Wanita

a) Tanah – anak pertama, kelima, kesembilan
b) Air – kedua, keenam, kesepuluh
c) Api – ketiga, ketujuh, kesebelas
d) Angin- keempat, kelapan, keduabelas
READ MORE..

Payu dara mengambarkan perangai wanita?

Seorang penyelidik dari Rome, Itali mendakwa beliau dapat mengetahui perangai seseorang wanita menerusi bentuk dan saiz payu daranya. Akhbar Jerman, Bild, melaporkan pakar seksologi, Piero Lorenzoni berkata bentuk payu dara seseorang wanita menggambarkan karektor diri wanita tersebut. Beliau mengkategorikan bentuk payu dara kepada buah-buahan dan menyatakan lelaki boleh membuat carta horoskop masing-masing bagi mendapatkan bayangan mengenai tingkah laku seseorang wanita. Sejauh manakah kebenaran ni semua? Mari sama-sama kita buat kajian teradap pasangan wanita masing-masing untuk mengetahui rahsia petua ini. READ MORE..

Berapa ramai lelaki boleh jadi imam?

Kalau perempuan tidak boleh memasak, dikutuk dan disuruh belajar. Kalau lelaki tak boleh jadi imam kita kata okay saja. Jangan diperbesarkan nanti mereka terasa hati.

“Apalah perempuan, tak pandai masak siapa nak kahwin dengan awak!”
Begitulah kata rakan sejawat lelaki pada seorang anak dara, juga rakan
sejawat kami. Maka jawaplah si gadis ayu itu yang dia tidak sempat belajar memasak sebab dari kecil tidak digalakkan keluarga sebaliknya di suruh menumpukan perhatian pada pelajaran saja. Sementelah tinggal di asrama, peluang pulang ke rumah terhad dan tidak sempat turun ke dapur membantu ibunya.

“Habis sekarang kenapa tidak belajar?” Tanya sang lelaki lagi dengan penuh semangat. READ MORE..

5 Kategori Wanita Yang Tidak Boleh Diajak Dating

1. Kawan baik kakak anda.

Kenapa? Ini kerana apada permulaannya semua pasti nampak baik tetapi jika suatu hari nanti anda berselisih faham, semua rahsia anda akan dibongkar kepada kakak. Agak susah untuk anda mempertahankan diri bila ‘diserang’.

2. Setiausaha anda.

Kenapa? Seperti sedia maklum, ada orang yang memandang serong pada kerjaya seorang setiausaha. Bagi mereka, setiausaha hanya mahu menggoda boss, seterusnya berkahwin. Jika ia, anda keluar dengan setiausaha dan dalam masa yang sama, anda sudah berkahwin, anda mengiakan tanggapan orang ini.

3. Bekas teman wanita.

Kenapa? Ada orang kata, kita tidak sesuai jadi kekasih tetapi boleh jadi kawan. Jika hubungan sudah putus, elok sahajalah dilupakan. Tak perulah anda keluar lagi kerana apabila putus, anda sebenarnya tidak punya sefahaman lagi.

4. Teman wanita kawan anda.

Kenapa? Hah! Ini satu kesalahan paling teruk yang pernah anda lakukan. Jagan sesekali menikam kawan dari belakang kerana ia tidak baik untuk sebuah persahabatan. Fikirkan sendiri, kala kekasih anda diambil orang, tentu sakit bukan? Dan itu lah perasaan orang lain yang merasainya.

5. Wanita yang terlalu demand.

Kenapa? Mengapa perlu melayan perempuan yang ‘demand’ kerana anda boleh sakit otak jika melayan mereka ini. Banyak lagi perempuan lain dan jika kekasih anda demand, abaikan saja dirinya.

Sakit sifilis

Ambil lobak putih dalam sekati.Kemudian diparut halus-halus diperah dan diambil patinya.Amalkan berkali-kali segelas untuk 3 kali sehari.
Amalkan memakan jering sebagai ulam, kerana zat jering dapat membantu menghilangkan penyakit siflis yang berjangkit itu.

Kurangkan Misai atau Janggut

Gunakan minyak tanah campurkan dengan bawang putih dan tumbuk lalu lumurkan pada misai atau janggut.

Oleh Miyo_69

Menumbuhkan Janggut , Misai & Jambang

Mungkin ada di antara kita yang menginginkan janggut, misai & jambang.. ambil putih telur dan sapukan di kawasan yg anda inginkan mengikut bentuk citarasa anda tersendiri.. amalkan setiap malam sebelum tidur selama seminggu berturut-turut. Insyaallah janggut, misai atau jambang yang anda ingini akan tumbuh dengan lebatnya.

Oleh Lan Al-Damanhouri Al_Labuani