online pharmacy reviews generic viagra cheapest viagra for sale uk viagra sales online uk venta de viagra generico en espana best pill splitter cialis generic cialis lowest price viagra buy online ireland generic cialis tadalafil free viagra sample pack canada donde comprar tadalafil generico en mexico kamagra uk free delivery cialis professional canadian pharmacy buy viagra buy cialis online india buying kamagra online forum cialis cheap online pharmacy taking kamagra through customs how much does a viagra prescription cost levitra prices costco cvs pharmacy cialis price cialis pills review does generic viagra from india work buy kamagra online uk cheap generic cialis cheap order cialis viagra online levitra prices comparison generic tadalafil vs cialis where can i buy cheap viagra in australia cheap viagra canada pharmacy viagra generico brasil comprar kamagra pills what are they cialis once a day cost uk buying viagra from canada safe cheap generic viagra co uk index best place to buy generic cialis online buy kamagra usa kamagra tablets uk can you buy cialis online in canada buy kamagra oral jelly usa generic viagra australia paypal venta viagra generica espana buy cheap kamagra oral jelly best place to get cialis online buy levitra online australia buy levitra canada buy viagra online australia paypal obat herbal cialis cheap kamagra london free cialis trial voucher buy kamagra direct from india buy kamagra jelly in london cialis generico farmacias similares cialis generico en mexico comprar where can i buy sildenafil online taking cialis with food buy kamagra fast delivery buy kamagra oral jelly australia female pink viagra wikipedia where can i get cialis cheap buy generic cialis 5mg cialis purchase uk kamagra fast 2 uk generic viagra for sale online order cialis online uk kamagra generika billig cialis prescription canada low cost generic levitra viagra australia cost levitra tablet price in india can you get viagra prescription from walk in clinic can i buy cialis online in canada does herbal cialis work comprare cialis generico online forum buy viagra online now kamagra online kaufen paypal viagra prices online cialis professional reviews cialis purchase online cialis online pharmacy canada generic cialis cheapest price generic cialis online india buy kamagra oral jelly online buying viagra online cialis price 5mg viagra generico espana precio can you get cialis in canada viagra price increase 2013 buying viagra online uk forum is cialis or viagra cheaper kamagra cheaper.net sildenafil citrate online uk is it safe to buy viagra online in canada sildenafil citrate tablets matrix-120 mg order levitra online generic kamagra usa purchase sildenafil online cipla generic viagra reviews viagra price per pill cvs buy cheap generic levitra viagra price walmart order kamagra online buy viagra cialis online uk where can i buy viagra over the counter in australia viagra generica opiniones kamagra online paypal how much does a cialis prescription cost viagra ukraine cheap viagra 100mg generic get generic viagra prescription online cheap generic cialis india buy brand cialis online canada levitra generico online italia viagra for sale atlanta kamagra jelly price thailand levitra female use how to buy real cialis online levitra pills look like viagra australia cheapest place to buy cialis cialis 5 mg film coated tablets cialis online sales cialis prices generic viagra india safe tadalafil professional wiki buy canadian cialis cialis buy australia purchase tadalafil cialis vs viagra free samples tadalafil tablets 40mg herbal viagra any side effects golden root herbal viagra review get viagra online uk cheap tadalafil generic buying viagra online in usa cialis pills for sale uk walmart drug price viagra http //www.kamagra.uk.com/ reviews can you get cialis for free order kamagra uk how to buy viagra online without kamagra uk website reviews cialis cheap generic viagra generico funciona igual generic viagra fruit soft tabs (sildenafil) 100mg buying levitra online canada order cialis from india buy viagra canada paypal buy cialis using paypal levitra pill description sildenafil sample Lubuk Petua Warisan » Petua Lelaki | Petua.org | Traditional practices of medicine and healthy life style


Boroi itu Seksi

Apakah itu satu fakta atau auta mungkin terjawab bila kita sama-sama fikirkan sebab nak kata auta sepenuhnya juga tidak munasabah, jadi ada betul dan ada salahnya. Kalau sebut buncit nampak kasar pula jadi kita tukar sedikit kepada boroi sebab gambar pun tunjuk macam boroi, tak gitu?

92% lelaki berkahwin akan boroi setelah 2 tahun dan keatas tempoh perkahwinan
Boleh dikira betul jugalah sebab kebanyakannya depa ni kalau dah kawin mana tak suka masakan isterikan?
Boleh kira juga kalau dah kawin mestilah nak keluar makan-makan dengan isterikan tiap-tiap hari atau hujung minggu.
Jadi layankan saja masa-masa perdana macam ini haha.
READ MORE..

Suami awesome mengikut UAI

1. Solat fardhu cukup 5 waktu.

2. Ada kerja gaji RM800-1500 ke atas, boleh bayar rumah sewa, boleh beli beras, boleh isi minyak, boleh antar ke tempat keje. Nafkah zahir boleh bagi, bukan nafkah batin je tau.

3. Ada kenderaan: moto kapcai dah cantek. honda EX5 orait sangat la tu dengan 2 helmet. Basikal pun boleh, tapi penat kayuh kalau dari Bangsar ke KLIA. Sebaik-baiknya kereta, sebab nanti nak bawa isteri yang mengandung ke klinik setiap bulan.
READ MORE..

5 Sebab Lelaki Menangis

Lelaki terkenal dengan sikap ego yang tinggi. Walau dalam apa jua perbuatan, lelaki sememangnya ingin dilihat tampil tanjak dan bergaya. Namun, lelaki juga manusia biasa yang punya perasaan. Dan apabila perasaan mula mengemudi emosi, akhirnya gugurlah air mata jantan.
READ MORE..

Kenali Wanita

a) Tanah – anak pertama, kelima, kesembilan
b) Air – kedua, keenam, kesepuluh
c) Api – ketiga, ketujuh, kesebelas
d) Angin- keempat, kelapan, keduabelas
READ MORE..

Payu dara mengambarkan perangai wanita?

Seorang penyelidik dari Rome, Itali mendakwa beliau dapat mengetahui perangai seseorang wanita menerusi bentuk dan saiz payu daranya. Akhbar Jerman, Bild, melaporkan pakar seksologi, Piero Lorenzoni berkata bentuk payu dara seseorang wanita menggambarkan karektor diri wanita tersebut. Beliau mengkategorikan bentuk payu dara kepada buah-buahan dan menyatakan lelaki boleh membuat carta horoskop masing-masing bagi mendapatkan bayangan mengenai tingkah laku seseorang wanita. Sejauh manakah kebenaran ni semua? Mari sama-sama kita buat kajian teradap pasangan wanita masing-masing untuk mengetahui rahsia petua ini. READ MORE..

Berapa ramai lelaki boleh jadi imam?

Kalau perempuan tidak boleh memasak, dikutuk dan disuruh belajar. Kalau lelaki tak boleh jadi imam kita kata okay saja. Jangan diperbesarkan nanti mereka terasa hati.

“Apalah perempuan, tak pandai masak siapa nak kahwin dengan awak!”
Begitulah kata rakan sejawat lelaki pada seorang anak dara, juga rakan
sejawat kami. Maka jawaplah si gadis ayu itu yang dia tidak sempat belajar memasak sebab dari kecil tidak digalakkan keluarga sebaliknya di suruh menumpukan perhatian pada pelajaran saja. Sementelah tinggal di asrama, peluang pulang ke rumah terhad dan tidak sempat turun ke dapur membantu ibunya.

“Habis sekarang kenapa tidak belajar?” Tanya sang lelaki lagi dengan penuh semangat. READ MORE..

5 Kategori Wanita Yang Tidak Boleh Diajak Dating

1. Kawan baik kakak anda.

Kenapa? Ini kerana apada permulaannya semua pasti nampak baik tetapi jika suatu hari nanti anda berselisih faham, semua rahsia anda akan dibongkar kepada kakak. Agak susah untuk anda mempertahankan diri bila ‘diserang’.

2. Setiausaha anda.

Kenapa? Seperti sedia maklum, ada orang yang memandang serong pada kerjaya seorang setiausaha. Bagi mereka, setiausaha hanya mahu menggoda boss, seterusnya berkahwin. Jika ia, anda keluar dengan setiausaha dan dalam masa yang sama, anda sudah berkahwin, anda mengiakan tanggapan orang ini.

3. Bekas teman wanita.

Kenapa? Ada orang kata, kita tidak sesuai jadi kekasih tetapi boleh jadi kawan. Jika hubungan sudah putus, elok sahajalah dilupakan. Tak perulah anda keluar lagi kerana apabila putus, anda sebenarnya tidak punya sefahaman lagi.

4. Teman wanita kawan anda.

Kenapa? Hah! Ini satu kesalahan paling teruk yang pernah anda lakukan. Jagan sesekali menikam kawan dari belakang kerana ia tidak baik untuk sebuah persahabatan. Fikirkan sendiri, kala kekasih anda diambil orang, tentu sakit bukan? Dan itu lah perasaan orang lain yang merasainya.

5. Wanita yang terlalu demand.

Kenapa? Mengapa perlu melayan perempuan yang ‘demand’ kerana anda boleh sakit otak jika melayan mereka ini. Banyak lagi perempuan lain dan jika kekasih anda demand, abaikan saja dirinya.

Sakit sifilis

Ambil lobak putih dalam sekati.Kemudian diparut halus-halus diperah dan diambil patinya.Amalkan berkali-kali segelas untuk 3 kali sehari.
Amalkan memakan jering sebagai ulam, kerana zat jering dapat membantu menghilangkan penyakit siflis yang berjangkit itu.

Kurangkan Misai atau Janggut

Gunakan minyak tanah campurkan dengan bawang putih dan tumbuk lalu lumurkan pada misai atau janggut.

Oleh Miyo_69

Menumbuhkan Janggut , Misai & Jambang

Mungkin ada di antara kita yang menginginkan janggut, misai & jambang.. ambil putih telur dan sapukan di kawasan yg anda inginkan mengikut bentuk citarasa anda tersendiri.. amalkan setiap malam sebelum tidur selama seminggu berturut-turut. Insyaallah janggut, misai atau jambang yang anda ingini akan tumbuh dengan lebatnya.

Oleh Lan Al-Damanhouri Al_Labuani